Muchas gracias!

24Jan07

S. och jag har bokat en resa till Madrid. Säger man egentligen ”bokat en resa”, när det enda man har gjort är att knappat lite på datorn och vips hamnat nånstans via ett billigt flygbolag? Att ”boka en resa” känns snarare som att sätta sig ner i sitt hemmakontor, läsa färgglada resebroschyrer och sen ringa till en snorkig resebyrå och boka två veckor på Sunwing Rhodos.

Ok, Madrid alltså. Storstad och förhoppningsvis lite varmare än här tänkte vi, så det blir nog bra. När vi hade bestämt datum så smög jag in på en sida med spanska ligans spelprogram. S. tittade snett på mig och suckade lite. Jag försökte förklara att det faktiskt är lite utmaning att vara tillsammans med mig.  S. himlade med blicken och gav mig en klapp på kinden. Jag tror jag har övertalat henne. Samtidigt tror jag nog också att jag får betala om jag ska få med henne på fotboll… 

Hur som helst så är det viktigt med små mål i vardagen. Crush på fredag, MFF:s första träningsmatch 10/2 och Madrid 27/2. Muchas gracias!



No Responses Yet to “Muchas gracias!”

  1. Kommentera

Lämna en kommentar